بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
15:9
سه شنبه 10 تير 1393

شرکت Activision  حساب ویژه ای بر روی بازی Destiny باز کرده است طوری که آقای Doug Creutz به عنوان تحلیلگر حاضر در شرکت Cowen and Company اعلام کرده اند که عنوان مذکور بیشترین فروش را امسال به خود کسب خواهد کرد و به راحتی رقبای خود یعنی Halo: The Master Chief Collection, Assassin’s Creed: Unity وحتی Call of Duty: Advanced Warfare را شکست خواهد داد. با ما در ادامه مطلب پیرامون جزئیات دقیق این گزارش همرا باشید.

http://gematsu.com/wp-content/uploads/2013/12/Destiny-GI-Cover.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 682
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
14:51
سه شنبه 10 تير 1393

با عرضه عناوینى چون Amnesia، بسیارى از سازندگان که قصد ساخت عنوانى در سطح اول را داشتند و در عین حال، تنها سرمایه ى خود را ایده ى خود مى دانستند، به نحوى موفق به یافتن راه خویش شدند. در ادامه ى راه، عناوینى موفق تر همچون OutLast، ثابت کردند که فقط عنوانى با بودجه اى هنگفت نمى تواند موفق باشد. پس از مدتى کوتاه، شاهد نزول این نوع بازى ها بودیم. Amnesia: A Machine for Pigs اوج این نزول محسوب مى شوند و با نسخه اول این سرى قابل قیاس نبود. پس از این امر، عناوینى با ایده هاى جدیدترى عرضه شدند که مى توان به Among the Sleep اشاره کرد. هر چند این عنوان نیز چندان موفق نبود اما توانست در این دنیاى متلاطم و پر از نوسان، نمراتى متوسط را کسب کند. پس از این همه عنوان مستقل، Daylight عرضه شد. عنوانى که ایده ى خاصى نداشت و هدف آن ترساندن دیوانه وار مخاطب بود. اما آیا Daylight توانست مخاطبان را راضى کند و ترس را به مخاطبان انتقال دهد؟

http://megagames.com/sites/default/files/game-images/DAYLIGHT.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 2598
ZERO
14:40
سه شنبه 10 تير 1393

بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare هر چند به دلیل آنلاین بودن زیاد برای افرادی که علاقه به بازی تک نفره دارند جذاب جلوه نکرده اما یک مورد بسیار خوب دارد و آن هم سخاوتمندی استدیو PopCap به عنوان سازنده عنوان مذکور، در ارائه DLC های رایگانی است که هر سری عرضه می شود! جدیدترین آن “Tactical Taco Party Pack” نام دارد و فردا برای پلتفرم های Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد. احتمالا خبر ندارید که این بسته چه چیزهایی را همراه خواد دارد … پس توصیه می کنیم حتما سری به ادامه مطلب بزنید و تریلر DLC را هم مشاهده کنید.

http://www.twinfinite.net/wp-content/uploads/2014/03/Plants-vs-Zombies-Characters-Zombies.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 570
ZERO
19:33
یک شنبه 8 تير 1393

گویا Gamescom 2013 از دیدگاه مسئولین این فستیوال بسیار خوب و برنامه ریزی شده بود و حال آن ها تصمیم گرفته اند تا امسال نیز شهر کلن آلمان میزبان این فستیوال باشد. دو نهاد Association of Interactive Entertainment Software و local policy Koelnmesse convention center این مکان را برای سال ۲۰14 تصویب کردند و به نظر می رسد کلن تا چند سال آینده میزبان این نمایشگاه باشد.

http://www.playnation.de/uploads/news/newspic-51514-thumb.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 1142
ZERO
18:19
یک شنبه 8 تير 1393

به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان The Division توسط Fred Runquist، تهیه کننده ی اجرایی بازی و رئیس استودیو Ubisoft Massive یعنی Martin Hultberg منتشر شده است که نشان می دهد آن ها تمام تلاش خود را برای The Division انجام داده اند تا آخرین عنوان Tom Clancy متفاوت باشد.

http://topgamewallpapers.com/wp-content/uploads/2014/06/Tom-Clancys-The-Division2288.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 514
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
13:22
یک شنبه 8 تير 1393

تب و تاب نبرد دو کنسول نسل هشتمی به شدت بالا گرفته  و پس از گذشت E3 2014 این مسئله اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است. با این حال هر قدر دستگاه شما قوی باشد و بازی های AAA شاهکاری هم برای آن در نظر بگیرید، باید مردم را با آن آشنا کنید که در این تبلیغات اهمیت بسیار پیدا می کند. قوی ترین نوع رسانه در غرب و کشور های اروپایی را هم بی شک می توان گفت که تحت سلطه تلویزیون و شبکه های آن است. با این حال از شما یک سوال داریم: به نظر شما کدامیک حضور فعالتری در این عرصه دارند؟ Xbox One یا PlayStation 4؟ در ادامه مطلب با مطالعه بررسی های انجام شده جواب را خواهید یافت.

http://cdn4.mos.techradar.futurecdn.net//art/games_consoles/xbox-one-vs-ps4-578-80.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 607
ZERO
13:0
یک شنبه 8 تير 1393

در Far Cry 4 کارهای متنوعی می توان انجام داد و همه می دانیم که با رفتن به نسخه چهارم بازی مطمئنا باید شاهد برخی تغییرات باشیم که خوشبختانه این تغییرات بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشند. به تازگی کارگردان بازی آقای Alex Hutchinson در مصاحبه ای که با outside xbox انجام داده است اطلاعات هیجان انگیزی در رابطه با فیل های بازی افشا کرده است.

http://leadergamer.com.tr/img/haber-foto/FC4_E3_ELEPHANT_VISTA_1920.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 566
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
12:43
یک شنبه 8 تير 1393

به جرات می توان گفت The Order: 1886 که به عنوان بازی انحصاری کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 شناخته می شود، نزدیکترین گرافیک را در حد کیفیت CG ارائه می کند آن هم به صورت همزمان و کاملا زنده و نه  فقط در حالت سینمایی. منتهی نکته ای در گیم پلی آن وجود دارد که نظرات همگان را به سمت خود معطوف کرده است و آن هم چیزی جز صحنه های کلید زنی یا همان QTE نیست. در حالت کلی QTE ها اکثرا مایه عذاب هستند و بازیکنان این قابلیت را چندان گزینه مناسبی برای افزایش عملکرد گیم پلی نمی دانند. حال این بخش از گیم پلی در بازی مذکور چگونه خواهد بود؟ آیا دقیقه به دقیقه روی اعصاب ما راه خواهد رفت؟ بهتر است پاسخ را از زبان سازندگان بشنویم.

http://assets1.ignimgs.com/vid/thumbnails/user/2014/02/17/theorder1280_medium.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 721
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
21:5
شنبه 7 تير 1393

شرکت Hori امروز با معرفی یک دستگاه جدید همگان را شگفت زده کرد. این شرکت طرحی جالب را برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 در نظر گرفته است. این شرکت یک مانیتور را به کنسول اضافه کرده است و با قیمت ۳۲,۱۸۴ yen (حدود $۳۱۴) آن را منتشر خواهد کرد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/06/full-hd-monitor-4_140628-2.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 668
ZERO
20:59
شنبه 7 تير 1393

اگر شما متوجه شوید که Polyphony Digital در حال کار بر روی نسخه بعدی از سری بازی های Gran Turismo است، به هیچ وجه نباید تعجب کنید. در مصاحبه ای که Eurogamer در جشنواره Goodwood امسال با Kazunori Yamauchi انجام داد اعلام شد Gran Turismo 7 در حال توسعه بوده است. البته ایشان اعلام کردند احتمالا این بازی امسال منتشر نخواهد شد.

http://cloud.attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2013/09/gran-turismo-7-ps4.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 659
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر